søndag den 24. august 2014

Sunday Cosiness...


Har altid elsket de stille morgener, hvor den eneste lyd udenfor er fuglenes kvidren og en enkelt bil, der kører forbi af og til...





På spisebordet har jeg pt. en sort kvadratisk bakke, som jeg har fyldt med alle mulige stager i forskellige højder, bloklys og fyrfadsstager - det giver den varmeste hyggebelysning.




Igår havde jeg middagsgæster til tapas, og der var lidt hjemmelavede rugbrødschips tilovers. Dem elsker jeg bare! 

Så morgenmaden idag bestod i bedste "Stop spild af mad stil" af rester :) 

Hjemmelavet rugbrødschips
Lidt sprøde radiser
Mild & cremet gedeost
og den mest fantastiske marmelade, jeg har smagt længe!


Lækker kaffe fra Nespresso i kruset, masser af hygge-lys og så bare en stille morgen i selskab med Lars Kjædegaards "Den sidste dommer"... Tæt på at være den perfekte morgen :)

Billedet er lånt fra nettet


Læste en anmeldelse hvor der stod, at hans krimier om betjentene Hvid & Belling er på niveau med Jussi Adler-Olsen, og det må jeg give anmelderen ret i, selv om jeg var en anelse kritisk.

Så er du til krimi'er, så kan Lars Kjædegaard absolut anbefales. "Den sidste dommer" er andet bind i serien om Hvid & Belling.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte