mandag den 11. august 2014

Sommerbrunch i gårdhaven...


Det bedste ved mit lille hus er næsten gårdhaven, som jeg fik anlagt sidste år. Der er stort set sol hele dagen, og jeg elsker at sidde derude med en god bog imellem krukker med duftende roser, lavendler og smukke hortensia.

Forleden var min kusine inviteret til brunch - som naturligvis blev indtaget i gårdhaven - og der blev serveret følgende:




Scrambled egg af æg fra bondemandens fritgående høns. 
Noget af det, jeg elsker allermest ved at være flyttet på landet er, at handle æg, frugt & grønt de små lokale steder hernede!

Brunch'en skulle være sund, så under røget filet m/røræg & champignon er der en skive ristet kerne rugbrød.





1 kommentar:

  1. uh brunch ...love it...hvis du har en søster ku du da evt invitere hende på brunch <3

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte