mandag den 11. august 2014

Res2ranten...


For et par uger siden, var vi i Haderslev på familiebesøg.
Haderslev er en super hyggelig by med masser af shoppingmuligheder på de brostensbelagte små gader, og så er området nede fjorden bare SÅ smukt.





Frokosten blev indtaget på Res2ranten, som ligger på et lille hyggeligt torv midt i byen. Jeg valgte deres Rustikke frokost platte til 125,- kr. og en iskold hvedeøl. Bortset fra vi ventede 40 min. på maden, så synes jeg platten var fin til prisen. 




Æg & rejer kan man jo næsten ikke lave forkert ;)
Fiskefileten var sprød, og fisken flagede fint. Remo'en en anelse tynd, men dejlig crunchy.
Bresaolaen var håndskåret og fyldt med smag. Jeg havde foretrukket lidt rucola og parmesanflager som garniture fremfor peberrod. Mest fordi kvaliteten af bresaolaen var så høj, og så synes jeg det var lidt synd ikke at holde det autentisk.
Tataren var super frisk, og rørt med lidt sennep, kapers og løg. Den fik mig til at love mig selv, at jeg snart vil lave tatar derhjemme - så alt i alt en rigtig god frokost :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte