onsdag den 28. marts 2012

We do food...


Kender I "We do food" på Halmtorvet på Vesterbro?
Hvis ikke, så kan jeg varmt anbefale et besøg - hvis du er til kvalitetsmad til rimelige penge!

De har eksisteret siden 2006, og leveret frokostordninger samt catering til både fester, tv produktioner osv. Det var i forbindelse med sidst nævnte, jeg stiftede bekendtskab med dem tilbage i 2007, hvor jeg startede på mit nuværende arbejde.

Med min fortid i fødevarebranchen så kunne jeg jo ikke andet end gå op i, at finde et godt sted, når der skulle bookes mad til vores produktioner. Hvis du spørger produktionsfolkene om, hvor gode de synes jeg var til det, så er der nok blandede meninger for hold op, hvor har jeg prøvet mange forskellige catere.

Desværre var det de færreste der levede op til det de lovede, men "We do food" var én af de få. Man kan naturligvis diskutere smag og behag, men deres kvalitet blev der ikke gået på kompromis med, og så blev maden altid leveret frisk og lækkert. Ikke noget med bare at klaske det hele sammen "for det skal jo alligevel samme vej, som én af de andre leverandører grinende forklarede, da jeg ringede og klagede over det varme var pakket sammen med salaten, som jo så naturligvis var blevet slatten og meget lidt indbydende". 

En anden ting der også var vigtigt var, at der aldrig var mangler i bestillingerne. Ikke noget med "vi har lige glemt en skål ris, men I må lige klare jer med den ene, og så får I naturligvis en skål ekstra uden beregning næste gang". Prøv lige at forklar det til et sultent hold mænd... sjovt er det ikke kan jeg fortælle ;)

Anyway, jeg kan kun sige, at jeg er vild med "We do food", så vild at de faktisk har leveret maden hver gang, jeg har bestilt til større arrangementer. Det er også dem, der skal leverer maden til vores kommende 5 års fødselsdag, hvor der er inviteret ca. 800 til receptionen og ca. 200 til den efterfølgende fest.

Nu har de så åbnet en lille butik, hvor man kan købe en masse lækre retter, og det kom der disse billeder ud af.

Deres salatbar er fyldt med lækre, friske & sprøde råvarer.
Man vælger bunden til sin salat, f.eks. hjertesalat, mix salatblade, spinat, kamut eller fuldkornspasta og dernæst 4 ingredienser fra salatbaren - pris 40,- kr. 

20. marts 2012

Jeg var der tidligt, så filmen var ikke taget af skålene endnu.

20. marts 2012


Der er også færdige salater til "Saml selv boxe", og forskelligt kød at vælge imellem:

20. marts 2012


Der var også små lækre brunch- & tapasboxe at vælge imellem, og skyr/yoghurt m/musli og honningrør:

20. marts 2012

20. marts 2012


Der er også lidt franske og italienske specialiteter at vælge imellem:

20. marts 2012


Det indbyggede køle/frys var fyldt med lækre færdigretter, blandt andet braisserede svinekæber, som jeg helt sikkert skal ned og købe. 

Foruden super møre bøffer, er det også fyldt med lækre drikkevarer. Jeg smagte en super lækker økologisk saft med rabarber, uhmm...

20. marts 2012


Et lille udvalg:

20. marts 2012



20. marts 2012


Tager man ikke maden med, er der mulighed for at spise maden på stedet, mens man har fri udsigt til Halmtorvet. Skinner solen er der borde og stole ude foran.

20. marts 2012


Jeg endte med at købe 100 g. tuna tataki m/goma dressing samt en blandet salat med hjertesalat, grillede artiskokker, semi dried tomater, løg og parmesan. Som dressing valgte jeg deres røde, som jeg har glemt navnet på nu, men som har konsistens som en lækker tapenade.

Jeg købte også et af deres små økologiske rugbrødsboller til 10,- kr. som smagte super lækkert.

20. marts 2012

Har du lyst til at vide mere om "We do food", kan du tjekke deres hjemmeside her eller finde dem på facebook, hvor de har nogle billeder, der gør dem mere ret end dem, jeg fik taget :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte