lørdag den 26. november 2011

Totally Wellness....


For lang tid siden, var jeg så heldig at få et wellness gavekort. Faktisk havde jeg lidt glemt det, indtil jeg stødte på det igen under en oprydning af mit skrivebord...

Så for et par uger siden, fik jeg endelig browset mig igennem en masse steder på nettet, hvor jeg kunne bruge mit kort. Mit valg faldt på klinik Mijo på Nansensgade. Jeg bestilte tid til en fodmassage og en times ryg, nakke & skulder massage.

Indgangen til Klinik Mijo:
26. november 2011

Man træder et par trin ned til denne hyggelige lille reception:
26. november 2011

Man bliver budt te, kaffe eller vand og kan sidde og slappe af i det hyggeligt hjørne her:
26. november 2011

Her sidder jeg og nyder min te, mens jeg får lækkert fodbad:
26. november 2011

Bilder mig selv ind, at den østerlandske Budha figur passer godt på mig og sender god karma ;)
26. november 2011

Skønt fodbad (perfekt tempereret) i trækar m/Himalaya salt og spices:
26. november 2011

Klinik Mijo oser af østerlandsk hygge, så man helt automatisk slapper af og bare nyder at blive forkælet. Efter mit fodbad fik jeg eksfolierende massage, inden de blev tørret og iført de små sutter, og ført ind i et lille hyggeligt lokale, hvor resten af massagen skulle foregå.
26. november 2011

Glemte at tage billede inden jeg lagde mig på briksen. Men briksen var redt rigtig fint op. Man ligger på et elektrisk varmetæppe, og skal kravle under en tyk dejlig dyne.
26. november 2011

Efter 1 times ryg, nakke & skulder massage og ca. 30 min. fodmassage, kom jeg langsomt til bevidsthed igen... Totalt velvære!

Her close up af de lækre produkter, der står ude i receptionen:
26. november 2011

26. november 2011

Klinik Mijo er et super hyggeligt sted, og jeg var så heldig, at få tildelt en rigtig sød, kompetent og venlig massør, der hedder Brit og læser til sygeplejerske :) Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg skal forkæle mig selv hos Klinik Mijo!

Jeg kan kun anbefale stedet, men skal jeg finde en lille bitte ting, og vi taler altså virkeligt i småtings afdelingen - så kunne der godt trænge til at blive støvsuget i det lille rum, hvor jeg blev masseret. Man ligger og kigger ned på et ægte tæppe, hvor man ret tydeligt kunne se der lå lidt. 

Når man har fået skøn fodmasage med lækker olie, og så træder ned på noget der føles som en mindre sandkasse, så forsvinder lidt af forkælelses fornemmelsen bare lidt. Især fordi man efterfølgende skal hoppe rundt på et ben, og børste sand og snavs af, inden man kan få strømper på. Jeg slapper altid af big time, når jeg får massage, så i forvejen har jeg totalt gelé ben, når jeg er færdig, så det giver altså et lille minus!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte