søndag den 31. juli 2011

Hygge søndag....

Hvorfor går weekenden altid så hurtigt?

I går bagte jeg det lækre power brød uden mel.
Var løbet tør for sesamfrø, så erstattede dem med den økologiske 5 kornsblandingen fra Urtekram.

Brødet smager fantastisk, men en hurtig udregning på madlog.dk siger, at 50 g. powerbrød indeholder 302 kcal og 23 g. fedt :(
Synes det lyder vildt overdrevet, så nu har jeg lige spurgt en bekendt, der er ernæringsekspert om at regne efter - for det lyder da helt hen i vejret...

Men lækkert ser det ud:

30. juli 2011

Skal have middagsgæst i morgen efter arbejde, så har forberedt det meste. Han har en sød tand, så jeg har bagt sunde banan muffins. Opskriften har jeg fundet hos Lise på "Det skal smagte af noget", og jeg må indrømme, at de overrasker forbavsende positivt!

31. juli 2011

Og nu vil jeg gå ud og lave dejen til den hjemmelavede pasta.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte