søndag den 3. juli 2011

Duften af hjemmebag...

Jeg har bogstaveligt talt tilbragt dagen i køkkent med forberedelser til mit lille honning-depot, nemlig mit lille arrangement i morgen, som jeg har døbt "Kulhydrat-chok" :)

For en månedstid siden sad jeg og tænkte, hvad der ville være en passende start på ugen. High tea arrangement m/scones, finger sandwich osv. har jeg holdt, men da de fleste af mine veninder elsker søde sager overvejede jeg et kort øjeblik Sønderjysk kaffebord, men også kun et øjeblik.

I stedet bliver det min egen version af nogle af alle de opskrifter, jeg har afprøvet siden februar. Så lige nu dufter hele lejligheden af ølkage, NYBH's gulerodsmuffins, chokolade cupcakes, daim cookies, sprøde knækbrød og om et øjeblik skal jeg igang med dej til boller m/nødder og tørrede tranebær & grovbrød.

Billeder kommer senere :)

Ønsker alle en dejlig søndag!

/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte